?Ha tetszett a múzeumi program, a csillagra kattintva értékelheti. A programot a Facebookon is ajánlhatja a Facebook Tetszik gomb segítségével. Kérjük, az oldal alján írja meg véleményét vagy tekintse meg, mások hogyan vélekedtek a programról | A Blaskovichok útiládája Lejárt program | település: | Tápiószele | | múzeum neve: | Magyar Mezőgazdasági Múzeum és Könyvtár Blaskovich Múzeum | | program helyszíne: | 2766 Tápiószele, Múzeum út 13. | | napszak: délelőtt | program típusa: drámapedagógiai foglalkozás, kézműves foglalkozás, rendhagyó műhelyfoglalkozás, rendhagyó műtárgybemutatás, rendhagyó múzeumbemutatás | célközönség: általános iskolások, fiúk, gyermekek, iskolák, lányok, óvodások, pedagógusok | | Az utazó múzeumi program során bemutatjuk a Blaskovich Múzeum egyik különleges gyűjteményét, mely Kincsemhez, a világhírű versenylóhoz kapcsolódik. | Történetek a Verhetetlenről, játékok, kézműves foglalkozások óvodások és általános iskolások számára. | | E-mail: | blaskovichmuzeum@mmgm.hu | | Ingyenes program! | | | | | | Programidőpontok: | 2024. OKT 14. - 2024. OKT 22. 09:00 - 12:00 | | Regisztráció szükséges! | E-mail: blaskovichmuzeum@mmgm.hu | Telefon: +3653380157 | Regisztráció kezdete: 2024. SZEP 16. 00:00 | Regisztráció vége: 2024. OKT 10. 00:00 | | Felelős személy | Név: Pestiné Nagy Judit | Cím: 2766 Tápiószele, Múzeum út 13. | Telefon: +3653380157 | E-mail: nagy.judit@mmgm.hu | | | | |
| | | A múzeum további programjai | | | Mindennapi hagyományaink | Lejárt program | Program helyszíne: Tápiószele | Program típusa: kézműves foglalkozás, múzeumi foglalkozás, rendhagyó műtárgybemutatás, rendhagyó tárlatvezetés, tematikus foglalkozás | Regisztráció szükséges! | | Hogyan fűtötték fel a búbos kemencét? Milyen a berakott tűzhely?
A paraszti háztartás alapvető tárgyai, az ételkészítés eszközei. | | | | | | | | Csendélet | Lejárt program | Program helyszíne: Tápiószele | Program típusa: kézműves foglalkozás, múzeumi foglalkozás | Regisztráció szükséges! | | Művészettörténeti utazás a csendéletek világában. | | | | | | | | | |